Jåttåvågen Båtforening

Du er her Tilbake til førstesiden. Velkommen til Jåttåvågen Båtforening. Foreningens formål er å arbeide for en god småbåthavn med et godt båtmiljø for medlemmene, spre kunnskap og interesse for båtbruk og sjøvett og ivareta medlemmenes interesser som båtbrukere overfor myndigheter og samfunn. Foreningen er medlem i KNBF. Vi håper du trives i havnen og ser fram til å treffe deg både i havna og på sjøen. Til alle medlemsforeninger av KNBF. Husk å fornye båtplass søknad. Leder Jåttåvågen.

OVERVIEW

This web page jb-forening.no presently has a traffic ranking of zero (the lower the more traffic). We have explored two pages inside the web page jb-forening.no and found one website referring to jb-forening.no.

JB-FORENING.NO RANKINGS

This web page jb-forening.no is seeing a alternation levels of traffic all through the year.
Traffic for jb-forening.no

Traffic ranking (by month) for jb-forening.no

Traffic ranking by day of the week for jb-forening.no

WHAT DOES JB-FORENING.NO LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of jb-forening.no Mobile Screenshot of jb-forening.no Tablet Screenshot of jb-forening.no

JB-FORENING.NO HOST

Our parsers diagnosed that the main page on jb-forening.no took one thousand three hundred and ninety-one milliseconds to come up. I could not find a SSL certificate, so our web crawlers consider this site not secure.
77.241.100.172

WEBSITE IMAGE

I found that this domain is weilding the Microsoft-IIS/6.0 server.

Jåttåvågen Båtforening

DESCRIPTION

CONTENT

This web page had the following on the web page, "Du er her Tilbake til førstesiden." We saw that the web page said " Foreningens formål er å arbeide for en god småbåthavn med et godt båtmiljø for medlemmene, spre kunnskap og interesse for båtbruk og sjøvett og ivareta medlemmenes interesser som båtbrukere overfor myndigheter og samfunn." It also said " Foreningen er medlem i KNBF. Vi håper du trives i havnen og ser fram til å treffe deg både i havna og på sjøen. Til alle medlemsforeninger av KNBF. Husk å fornye båtplass søknad." The header had barnehage as the highest ranking optimized keyword.

SEEK SIMILAR WEB PAGES

JB-forever-fevers blog - JB-forever-fever - Skyrock.com

Bonjour ami jour et bonsoir ami du soir. Fri, July 15, 2011.

JB-Frances blog - Blog de JB-France - Skyrock.com

Votre Source sur les Jonas Brothers.

JB-Francesources blog - The Jonas Brothers ! - Skyrock.com

Ce blog vous servira a suivre jours après jours les Jonas Brothers.

MEMOIRS OF WEST TEXAS TRIATHLON RACING

CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES. MEMOIRS OF WEST TEXAS TRIATHLON RACING. Thursday, January 15, 2009. The El Paso Tri Club is up and running and I would say. I just wanted to give the quick update. Google the El Paso Tric Club to check us out. Well the duathlon is about 3 weeks away. I will keep everyone posted on the results! Links to this post. Saturday, December 13, 2008.